Wednesday, June 24, 2009

i punched my brother and i really regret bout it!!!!

last night i have a fight wit my bro...sumernyer psl chanel punyer psl...dier dok bising2 tgk NG psl tembak2...dh sah2 dier xbleh tgk ceta tuh...skali aku pn tukarlar ch ceta detective conan...dulu dier lyn jew ceta tuh xmemasai dier nk jerit2 kt aku...muler2 aku tampar dier tp xkuat sgt pastuh dier tengking2 aku amik koe penumbuk aku bg...aku raser agak kuat gaks aku tumbuk dier...lg2 aku pakai cincin...tgk2 mcm ader bekas...aku masuk bilik n hempas pintu habis cermin pecah...aku amik paper kt bilik dier...dier tgk jew...mcm nk amik balik tp dier tkt aku tumbuk dier lg...sian nyerrr aku tgk dier...pas kutip kaca yg pecah aku bwk ke dapur...dier nk bsiap2 antar mak g surau skali mak ckp xpyh tkt dier ngamuk lg...then dier ddk umah...maser dier dok lalu lalang nk carik baju dier tpijak kaca...muler2 aku xpasan sgt tp aku pasan dier tgk2 kaki dier...pas dh antar mak aku, aku g dkt ngn dier...dier bgn skali aku nmpk kaca kt atas sofa...aku tgk kaki dier mmg ader darah...menangis aku maser tuh...aku pn sapu mnyk gamat n tampal plaster...sian sial n raser bsalah sgt seumur idup aku....mntk2 kjadian mlm td xbrulang kembali...aminnn...huhuu

No comments:

Post a Comment