Wednesday, June 24, 2009

tiber2 raser bsalah plaks...huhuhu

td g building 2 level 3 jumper bee gan amik cert yg dtngglkn oleh parveen...hampes parveen punyer lamer aku tnggu nk amik cert tuh baru hari nih dpt...2x kali g bee gan xder maser aku turun nk balik baru jumper dier....odw g bilik bee gan aku jumper lar mamat nih kt bilik jasbir...prnh lar skali kuar b2 ngn dier...rasernyer dier xnk kwn ngn aku dh kot...mesti gara2 salah fhm ant aku ngn dier...bler nmpk dier aku tringt kt hal tuh ngn sorg minah yg dok jaja ceta kakak aku kt mamat nih...salah fhm blaku bler aku ckp aku xder bf...tp mmg btl pn maser tuh aku ngn bf aku dh break...dier plaks xtanyer dgn details ttg mslh kami pastuh xupdate story ngn aku...maybe dier dpt tau aku dh btunang dr minah sekor nih gaks kot...who cares???koe xprnh tanyer n minah tuh pn xtau ttg aku ngn bf aku so kira bkn slh aku k...aku ader antar sms wish bday dier ritu tp dier xreply pn...since tat aku delete terus no dier dr phone aku...buat aper aku nk simpan no org yg xikhlas nk bkwn ngn aku kn??y he have to act like tat??is it dier ader feeling kt aku??saper suh xluahkn??paper pn u want it to b tat way so u get it lar tat way k!!

No comments:

Post a Comment