Thursday, June 25, 2009

parking!!

spt biaser kdtgn aku makin lamer makin lmbt...hehehe xder class buat lar hal sndri kn??kije pn aku buat per...dh hampir siap pn...esk g bukit tnggi...hhmmm boringgggg!!!dh lar sbilik ngn course manager yg xtau asal usul dier dr maner...huhuhu....nk pnjm camera nudd lar buat gherta sndri..wakaka...haaa td maser nk masuk parking free td guard tuh suh aku parking blkg...mati2 aku xnk so aku men masuk jew tmpt sessional...pedulik lar kn...hahaha skali kena kejar ngn beskal daaa...pastuh dier dtg dkt aku...dier tanyer aku sessional kew pastuh aku ckplar aku fulltime staff...then dier pn explain lar parking sessional ktner tmpat aku slalu parking tuh utk staff...student parking blkg2...skali aku tanyer dier direct...muker aku nih ader mcm students kew yg u suh i parking blkg tuh...ketawa bsr dier...cheh jgn pndg org sblh mater jew tau...even muker aku muder tp dh cukup matang utk bkawen...hampes nyer guard!!!

No comments:

Post a Comment